Пошуковий запит: (<.>A=Гатило В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Гатило В. П. Фактори, що впливають на формування корпоративного іміджу підприємства [Електронний ресурс] / В. П. Гатило // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. - 2010. - № 1. - С. 94–101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2010_1_11 Створення позитивного іміджу стає не тільки першочерговим завданням, але необхідною умовою досягнення економічного зросту і стабілізації економічних процесів у державі. Увага держави і суспільства в цілому до проблем розбудови інвестиційної системи породжена вимогами реальної економіки. Нині виникла об'єктивна потреба в поглиблених наукових дослідженнях проблеми формування іміджу. Поглиблено теоретичні засади, розроблено методичні рекомендації щодо підвищення іміджу та використання інвестиційного потенціалу підприємств.
|
2. |
Гатило В. П. Підвищення інвестиційної привабливості за рахунок позитивного іміджу підприємства на ринку праці [Електронний ресурс] / В. П. Гатило, Г. В. Назарова // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. - 2011. - № 4. - С. 5–15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2011_4_3 Політика керівництва підприємств України, щодо формування позитивного іміджу на ринку праці, стає на сьогодні не вирішеним питанням, що веде до значних економічних втрат підприємствами. Персонал є основою функціонування будь-якого підприємства. Саме персонал, будучи невичерпним резервом формування позитивного іміджу підприємства, визначає напрями подальшого розвитку та умови формування конкурентних переваг підприємства і є основою формування його стратегічного потенціалу. Тема є актуальною через недостатню повноту дослідження інвестиційної привабливості підприємств на ринку праці через формування його іміджу як роботодавця.
|
3. |
Гатило В. П. Синтез моделі формування іміджу підприємства на ринку праці [Електронний ресурс] / В. П. Гатило // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2017. - Вип. 5. - С. 124-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2017_5_28 Проведено огляд публікацій, присвячених особливостям формування іміджевої політики підприємств в Україні. Запропоновано модель формування іміджу підприємства на ринку праці, у вигляді послідовності етапів і сукупності методів. Наведено базові елементи моделі формування іміджу підприємства на ринку праці для різних етапів співробітництва з корпорацією. Оцінку результативності формування іміджу на ринку праці запропоновано виконувати за чотирма напрямами: аналітичним, виробничим, інформаційним та управлінським. Наведено показники оцінки ефективності формування іміджу на ринку праці для кожного з запропонованих напрямів.
|
4. |
Гатило В. П. Оцінка ефективності діяльності підприємства щодо створення сприятливого іміджу на ринку праці [Електронний ресурс] / В. П. Гатило // Часопис економічних реформ. - 2019. - № 3. - С. 76-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Cher_2019_3_12
|
5. |
Гатило В. П. Роль бізнес-моделювання ринку праці України [Електронний ресурс] / В. П. Гатило // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - 2016. - Вип. 2. - С. 305-307. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cxeebu_2016_2_59
|
6. |
Давидова І. О. Дослідження стану ринка праці в Україні як основи для формування імідж-стратегії підприємств у рамках Індустрії 4.0 [Електронний ресурс] / І. О. Давидова, В. П. Гатило // Проблеми економіки. - 2019. - № 3. - С. 100-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2019_3_14
|
7. |
Самойленко І. О. Соціальна спрямованість енергетичної політики: українські реалії та досвід країн ЄС [Електронний ресурс] / І. О. Самойленко, В. П. Гатило // Часопис економічних реформ. - 2023. - № 3. - С. 80-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Cher_2023_3_13
|